
Rozumiemy, że księgowość to coś więcej niż koncentracja wyłącznie na liczbach, dlatego jako Doradcy Podatkowi wskazujemy możliwe kierunki rozwoju biznesu każdego Klienta.
Bieżąca obsługa księgowa obejmuje:
- Prowadzenie ksiąg handlowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego,
- Kontrola zgodności wystawianych faktur z zawieranymi umowami oraz obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie miesięcznych kalkulacji zaliczek oraz rocznych zeznań podatku dochodowego,
- sporządzanie deklaracji VAT i VAT-UE,
- przygotowywanie informacji dla celów INTRASTAT,
- kontakt z organami podatkowymi, w tym prowadzenie bieżącej korespondencji oraz wsparcie podczas czynności sprawdzających i kontroli podatkowych.
Sprawozdawczość:
- Sporządzenie sprawozdań finansowych zgodnych z polskimi oraz z międzynarodowymi standardami sprawozdawczości finansowej,
- Przygotowywanie raportowania dla organów państwowych (GUS, NBP).